Thursday, July 3, 2008

MY DEAR WAREHOUSE SALE !!

Cadangnya, wiken ni nak pegi jengok sekejap My Dear ni kat Puchong, nak pegi cari saftey gate utk Haziq.. sejak dia dah pandai nak ke dapo ni, risau la pulak kang dia lak jd Chef terhormat kat rumah.. Saftey First. Tambahan pula My Dear ade Sale ni kan, dapat la berjimat sikit.. Jom kekawan, terjah My Dear.. ikut pd iklan tu, sampai wiken ni je la sale nye.. takut takde stok je.. kebiasaannya kalo My Dear ni buat SALE kompem penuh & ramai org memborong.

Tak sure lagi, Safety Gate yang mana jadi Pojaan Hati.. rasanye kene pegi tengok dulu kot baru decide nak beli yg mana satu..

Yang Ini kah?;

ataupun Yang INI??

Takpun yang INI??? alahai yang ni tak nampak secure punnn!! ;

takpe, takpe... better pegi dulu dan tengok betul2.. baru buat pilihan yang sebaik baiknya..

5 comments:

min minna said...

zuli..kalu aku better da 2nd 1 tu..look cutie..

ietams said...

ha kan, aku pun nampak yg 2nd proper dari yg lain tu..

min minna said...

jd..belanja aku makan haa...

ietams said...

hahaha.. okey gak idea tu!! aku belanja ko kat rumah ko eh.. dari aritu ko kate nak buat mkn2. tah bile le nak menjamu rombongan cek Kiah..

min minna said...

pi ler kompem ngn bebudak len..set date/time/venue jerk
aku on